BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 03, 2009

Ceramah pelancaran kempen Himpunan Mansuhkan ISA tetap diteruskan


KUALA LUMPUR, 23 Nov - Pemuda PAS bertegas tetap akan mengadakan program ceramah pelancaran Himpunan Mansuhkan ISA di Padang Dataran MPAJ pada malam, hari ini (23 November 2008). Anjuran bersama dengan GMI itu akan dihadiri oleh YB Dato Seri Tuan Guru Hj Abd Hadi Awang bersama-sama dengan Ketua Umum PKR YB Dato Seri Anwar Ibrahim dan YB Lim Kit Siang.
"Majlis Perbandaran Ampang jaya telah meluluskan penggunaan padang dataran tersebut, dan kami telah memaklumkan kepada pihak polis berkenaan program tersebut. Oleh itu kita telah memenuhi prosedur dan peraturan", kata Ketua Pemuda PAS Wilayah Kamaruzaman Mohamad.

Beliau menjelaskan lagi pihak polis sepatutnya akan mengawal keselamatan bagi memastikan perjalanan program berjalan dengan lancar dan itu adalah harapan kami sebagai rakyat. Jika ada halangan, itu hanya mungkin provokasi daripada pihak UMNO yang hanya mahu akta zalim ini dikekalkan.

Unit Amal Malaysia juga telah diberikan tugas bagi mengawal lalu lintas dan keselamatan orang ramai.

Pemuda PAS mengajak seluruh rakyat terutamanya yang berada di Lembah Klang untuk sama-sama hadir bagi menjayakan Kempen Himpunan Mansuhkan ISA ini. berikut ialah makluman program :

Tarikh :23 November 2008 (Ahad)
Masa : 9.00 Malam
Tempat : Padang Dataran MPAJ Pandah Indah


Penceramah :

YB Dato Seri Tuan Guru Hj Abd Hadi Awang
YB Dato Seri Anwar Ibrahim
YB Lim Kit Siang
Tuan Hj Mohamad Sabu
YB Salahuddin Ayub


http://himpunanmansuhisa.wordpress.com

0 ulasan: