BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 11, 2009

"Program Santai Bersama Bloggers"- Lajnah Penerangan PAS Perak


KUALA LUMPUR, 11 Ogos - Ada yang memberi alasan bahawa mereka yang membaca internet hanyalah di kawasan tertentu saja bukanlah di seluruh negara. Tidak kurang juga yang mempersoalkan, Mengapa pula kesan media baru kepada keputusan PRU12 membabitkan seluruh negara??


Ketika tiada pihak mengambil endah atau memperkecil-kecilkan peranan media baru termasuk blog persendirian atau news portal seperti Malaysiakini, MalaysiaToday, AgendaDaily ini, analisis keputusan Pilihanraya ke 12 tahun lepas membuktikan peranan penting yang mainkannya telah membawa perubahan landskap politik negara dengan menyaksikan lima negeri kini diperintah oleh PAS, PKR dan DAP.


Mengambil pendekatan yang sistematik memberi perhatian penuh kepada media baru ini secara berterusan, Lajnah penerangan PAS Perak akan mengadakan "Program Santai Bersama Bloggers" pada 15 Ogos 2009 di Kem Hanifa (Kebun Pak Kholil), Jenahang, Gopeng.


Melalui kenyataan media itu, penganjur menjemput semua bloggers PAS untuk menghadirkan diri dalam program tersebut yang akan turut dihadiri Pesuruhjaya PAS Perak dan AJK Harian PAS Perak.


Tujuan program tersebut untuk memperkasakan minda dengan berita-berita benar melalui blog dan laman web, samada oleh pengendali blog atau penitip komen, sumbangan mereka diberi perhatian dan penghargaan jelas oleh pimpinan Pakatan Rakyat terutamanya.


Untuk maklumat berhubung program tersebut, sila hubungi dengan Blogger Al Banjari Email : albanjari_online@yahoo.com Alamat emel ini dilindungi daripada spambots, anda perlu membenarkan JavaScript untuk melihatnya dan No. Tel - 012 402 6129.

0 ulasan: