BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 10, 2009

Pilihanraya kecil DUN Permatang Pasir, PAS Pulau Pinang senarai nama calon


KUALA LUMPUR, 6 Ogos - Selain dua isu dalam sidang media tengahari tadi, Mustafa Ali juga menjelaskan PAS Pulau Pinang akan menghantar nama tiga calon yang telah disenarai pendek untuk dinilai dalam mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat 9 Ogos nanti.

Kata Setiausaha Agung PAS Pusat itu, kaedah pemilihan adalah sama seperti sebelum ini. PAS Kawasan akan menghantar 3 nama ke Perhubungan Negeri sebelum dibawa ke Jawatankuasa PAS Pusat bagi memilih calon untuk bertanding dalam pilihanraya kecil DUN Permatang Pasir.


Beliau bagaimanapun tidak menolak kemungkinan Permatang Pasir akan menjadi pilihan raya kecil paling panas jika diambil kira kedudukannya dalam kawasan Parlimen Permatang Pauh.


"Cuma, sama ada kemungkinan pilihan raya kecil ini diadakan sebelum bulan puasa atau semasa puasa atau selepas raya, kita masih tidak tahu sehingga SPR mengumumkan tarikh penamaan calon dan pembuangan undi," katanya sambil menyatakan jentera PAS Pulau Pinang sudah bersiap sedia menghadapi pilihanraya kecil tersebut.

0 ulasan: